دوو راگه‌یاندنی رێکخراوی ده‌ره‌وه‌و الی الامام و رێکخراوی به‌ریتانیای، حزبی کۆمۆنیستی کرێکاریی عێراق سه‌باره‌ت به‌کۆچی هاوڕێ گوڵزار

 رحيل المناضلة الشيوعية كولزار حمه رفيق

في ليلة العاشر من تشرين الثاني رحلت الرفيقة المناضلة الشيوعية كولزار حمه رفيق عن الحياة اثر حادث مؤسف في مدينة تورنتو الكندية. 
ولدت كولزار في مدينة السليمانية عام ١٩٦٣، وعملت منذ الثمانينات في معمل البسة السليمانية، والتي اصبحت احدى الفعالات والناشطات في صفوف العمال، في الدفاع عن حقوق العمال وتحسين شروط عملهم. وشاركت بكل نشاط وحيوية في انتفاضة اذار عام ١٩٩١ ضد النظام البعثي الفاشي ولتصبح احد الفعالات في تأسيس المجالس العمالية والجماهيرية في كردستان العراق وتحديدا في تأسيس مجلس عمال معمل البسة السليمانية. 
في ٢١ تموز عام ١٩٩٣ اصبحت كولزار واحدة من مؤسسات الحزب الشيوعي العمالي العراقي، لتكون فيما بعد احدى مؤسسات منظمة النساء المستقلة في كردستان التي دافعت بضراوة ضد قتل النساء ولتكون احدى الداعيات الجسورات عن المساواة بين المرأة والرجل. انتقلت كولزار حمة رشيد مع رفيق دربها هيو جميل وابنهما تولاس بعد عام ٢٠٠٨ الى كندا للعيش فيها.
كانت كولزا مناضلة شيوعية جسورة وسخرت جزء كبير من حياتها بالدفاع عن القيم المساواة والحرية، في نضالها من اجل تحقيق عالم افضل. ضلت كولزار حتى اخر لحظات حياتها مؤمنة بأن عالم افضل ممكن تحقيقه، عالم المساواة، عالم قال عنه ماركس بأن الانسان اثمن رأسمال. رحلت كولزار عن هذه الحياة، لكن نضالها وسعيها الدؤوب من اجل المساواة سيكون ابدا خالدا في صفوف الشيوعيين والمناضلين الاحرار. اننا بأسم تنظيمات الخارج للحزب الشيوعي العمالي العراقي نعبر عن مواساتنا لاسرةكولزار ورفاقها واصدقائها، وان ابقاء ذكراها في وجداننا وفي حياتنا هو مواصلة ما ناضلت من اجلها كولزار.
كامل احمد مسؤول تنيظمات الخارج
وعن صحيفة الى الامام

 

 

ھاوڕێی خۆشەویستمان گوڵزار حمە ڕەفیق ماڵئاوایی لێکردین

زۆر بەداخەوە ، دوێنێ هەواڵی مەرگی لەناکاوی ھاوڕێ خۆشەویستمان ” گوڵزار حمە رفیق” کادیری حیزبی کۆمۆنیستی کرێکاری کوردستانمان بیست ، بەھوی کارەساتێکی دلتەزێن لە ووڵاتی کەندا ، ئەم کارەساتە ھەموومانی لەناخەوە نیگەران وخەفەتبار کرد، و هەواڵێکی زۆر ناخۆش ودڵتەزێن بوو بۆ هەموان . لێرەوە بە ناوی خۆم و گشت ھاوڕیانی رێکخراوی بریتانیای حیزبی کومونیستی کرێکاری عیراق خۆم بەھاوبەشی ئەم خەم و کۆسپە گەورەیەی ھاوڕێ خۆشەویستمان ھیوا جمیل و کەسوکارو ئازیزانی ھاوڕێمان گۆڵزار دەزانین ، و سەرەخۆشی لە خۆمان ، و لە گشت ھاوڕیانی ھەردوو حیزبی کۆمونیستی کرێکاری عیراق وکۆردستان دەکەین .

ھاوڕێ گۆڵزار شەخسیەتێکی بەرجەستەی بزوتنەوەی کۆمونیستی وکرێکاری بوو ، لە ڕێکخستنی ئەم بزوتنەوەیە خشت بە خشت جێگای دەست و پەنجەی دیارە ، ولەمیژووی سەرھەڵدانی بزوتنەوەی شوراکان لەکۆردستان لە ساڵی ١٩٩١ دەورێکی بەرجەستەی ھەبوو وکەسێکی دیار بووە لە ناو ڕێزەکانی کرێکاران زەحمەتکێشان و بەشمەینەتانی کۆمەڵگای کۆردستان ، ھەروەھا کرێکارێكی ڕابەر بووە لە کارگەی ئەلبیسەی سلێمانی ودەور و نەخشێکی بەرجەستەی ھەبووە لە رێکخستنی کرێکاران.

مەرگی کتوپڕی ھاوڕێی خۆشەویستمان گوڵزار گیان هەموومانی تاساندو منیش و خەسارەتێکی گەورەی گەیاند بە بزوتنەوەی کۆمونیستی وبزوتنەوەی ئازدی ویەکسانیخوازی ژنان کە قەت قەڕەبوو ناکرێتەوە ، ھیوادارم کەسوکارە ئازیزەکانیان زوو بەسەر ئەم کۆسپە گەورەیەدا زاڵ و خۆراگربن.

بەرز ڕاگرتنی یاد و مێژوی ھاوڕێی خۆشەویستمان گوڵزار تەنھا بە ئیدامەدانە بە خەبات و ڕێبازی کۆمۆنیستی ئەو.

ھەمیشە بەرز و بەڕێزبێت یادی ھاوڕێ گوڵزار .

نزار عقراوی

بەرپرسی ڕێکخراوی بریتانیای حیزبی کۆمۆنیستی کرێکاری عیراق

١٢ ئوکتوبەری ٢٠١٧

 

 

Check Also

وەڵامی یەکیەتی نیشتمانی بە موچە و قووتی کارمەندانی کوردستان، سەرکوتگەرییە!

ئەمڕۆ مامۆستایان و فەرمانبەرانی ناڕازی بۆ هاتنەدەنگ و داواکردنی موچە نەدراوەکانیان کە لەنێوان حزبە دەسەڵاتدارەکانی …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *